Enormt snökaos!

Ja ingen har väl missat vilket totalt snökaos det varit ute idag med inställda tåg, bussar och bilvägar som är igensnöade.. Tre personer har t.om dött i kaoset idag, hemskt :(

Själv tog det mig ca 1h och 40 min till skolan som i vanliga fall tar ca 30min och vägen hem efter de två timmarna i skolan vill jag helst bara glömma.. Tog cirka 3timmar för att komma hem och då hade jag turen att komma på ett tåg som skulle gått tre timmar tidigare.

Vi hoppas på mindre kaos imorgon! Snön får gärna ligga kvar för min del så länge den inte ställer till med mer problem, hehe. Ska på återbesök klockan 08:00 imorgon på Södersjukhuset för att kolla upp en leverfläck men som läget ser ut nu får jag nog skjuta på det besöket :(

Nej, dags att krypa till kojs! Godnatt!

Bilden under är från imorse när jag skulle ut från porten.. Fick en mindre chock ;)

Kommentarer :

#1: Jennhy

Hej Elin!!
Jag och tre andra tjejer i min klass (årskurs 3 på gymnasiet) håller på med ett projektarbete om hudcancer - malignt melanom. Vi håller på att skapa en blogg om just hudcancer för att främst ge kunskap till andra ungdomar men också få dem att reagera, ta till sig och inse allvaret i att inte skydda sig från solen. Därför undrar vi om vi skulle kunna få länka din blogg och några specifika inlägg som du har skrivit, i vår blogg som snart kommer att bli offentlig (thedeadlysunshine.blogg.se). Vi tycker personligen att det du skrivit har varit lärorikt för oss att läsa och det har gett oss en inblick i hur allvarligt det är med att bränna sig i solen och vi tycker att andra bör känna till din historia, för det skulle nog få dem att tänka till ordentligt och förstå sig på denna sjukdom lite mer.

Jag hoppas att allt är bra med dig, och tack för en bra blogg! Du är verkligen en duktig skribent och jag önskar dig all lycka till i framtiden. Du är stark!

skriven

Kommentera inlägget här :