Min intervju om hudcancer i SVT Gomorron

För ett tag sedan medverkade jag även i SVT Gomorron där dem talade om hudcancer och riskerna med att sola för mycket. Under några minuter fick jag vara med och berätta om min historia. Detta var första gången jag medverkade i TV, och i direktsändning dessutom och visst var det väldigt nervöst innan men jag är ändå nöjd med min insats. Riktigt kul att dem ville ha med mig och få prova på att vara med på tv! :)
 
Har fått så otroligt mycket bra feedback efter mitt medverkande, det värmer något enormt, och det värmer ännu mer att få dela med mig av min historia.. Om det ens kan få en enda människa att tänka lite extra på riskerna med solen, så är det så värt allting!
 
För att se hela intervjun - klicka här för att komma till den direkt.

Jag ställer självklart upp på fler intervjuer och vill ni kontakta mig så nås jag på: [email protected]
 
 
Taggar: Hudcancer, malignt melanom, svt;

Kommentera inlägget här :