Mina ärr har snart läkt färdigt

Ja nu har det snart gått ett halvår sedan min senaste operation och ärren bör då vara färdigläkta.. De är fortfarande väldigt röda men det bleks ju efter ett tag! Speciellt nu under sommarhalvåret :) och snart är det nog dags för nästa kontroll på hudkliniken, brukar vara en innan sommaren eller en direkt efter :)
 
Jag får nästan dagligen frågor om min hudcancer på min mail och folk som är oroliga över en fläck osv.. Och som jag sagt innan, det finns inga dumma frågor och jag svarar mer än gärna så tveka inte på att fråga eller höra av er!
 
nu ska jag packa matpåsar till sheila tills imorgon. Hon ska upp tidigt och jobba med husse imorgon bitti :) känner jag henne rätt så kommer hon vara skiiiitsur när kim drar upp henne klockan fyra :P lika stor sömntuta som matte!
 
i'm so smart ;)

Kommentera inlägget här :