Sån sjuk man!!

Någon mer än mig som har följt årets Biggest Loser? Jag fastnade redan vid andra avsnittet och har sett varenda avsnitt efter det. Igår var det ju ena delfinalen, där den som gått ned mest på egen hand hemma vann 100.000kr. José. Vilken jävla man. Så sjuk. Så otroligt grym. Finner inte ord. 
 
Jag satt bara och gapade igår när jag såg hur mycket han hade gått ned och hur han såg ut nu.. Kunde inte riktigt förstå.. 50,5% av sin egen kroppsvikt hade han gått ned under dessa veckor. Hur sjukt är inte det? Grym, fantastisk, bäst - många ord man skulle kunna beskriva honom med. 
 
Idag är the big final!! Och självklart ska jag sitta och heja fram min favorit, Markus. Men jag tror att det är en av de andra som kommer kamma hem första platsen. Men vi får se! Allt kan hända :D
 
Ser inte ut som samma man.. Helt sick!!
 

Kommentera inlägget här :