Ångest

Hej inte skrivit här på bra länge.. Hoppas ni alla som följt mig länge hittat nåt som inspirerat er.. 
 
Med min friskförklaring i jan förra året kom en del ångest. jag har alltid lidigt av ångest men vet inte om
jag någonsin velat erkänna det för mig själv..  
 
jag är "frisk" för stunden med min hudcancer, det är nice som fasen men min ångest försvinner nog aldrig, oavsett vilken friskförklaring jag än får. Jag kommer hedanefter bara skriva för min egen del, för att få ut saker å ting.. Ni som lever av ångest eller lever med någon med samma "åkomma", kan läsa om mina tankar och min resa. Min resa mot ett glatt liv, en kamp mot ångest och en
sol efter regnet.. 
 
Tror inte många som mött mig tänker detta om mig, men vill förklara för de nära jag har och för dem som lever med någon som lider av samma sak som mig..
 
godnatt

Kommentera inlägget här :