Gårdagens träning

Vi körde lite av varje igår på gymmet, allt utom ben då min kollega gjort illa vaden, men det var nog bra med tanke på att jag inte tränat på ganska länge.. Trots det så har jag världens träningsvärk idag i bröstmusklerna och i armarna! Dessutom känns det som jag har världens sendrag i min ena vad, kanske för att jag spänt mig fel i någon av maskinerna. Blir massa stretch idag så går det förhoppningsvis över!
 
Har annars varit i skolan sedan imorse och haft lite snack och feedback om vår praktik :) intressant att lyssna på alla andra faktiskt! Nu ska jag hem och äta lunch och försöka vila en stund innan jag fortsätter skriva på min rapport.. Jag sov max 3 timmar inatt så jag känner mig rätt så sliten :/
 
från passet igår, grymmaste killen;) :
 

Kommentera inlägget här :