Friskförklarad

Ni läste rätt. Jag har tidigare inte berättat det men i januari detta år så "friskförklarades" jag av min läkare. Anledningen till att jag sätter friskförklarades inom situationstecken är för att det såklart fortfarande inte är fritt fram för mig att sola eller att inte oroa mig. Jag måste fortfarande vara lika försiktig som innan och det finns ingenting som säger att det kan komma tillbaka. DÄREMOT slipper jag kontroller som det ser ut för tillfället, och det innebär att läget just nu är väldigt stabilt. Hur det känns? Underbart, fantastiskt är två bra ord att förklara det, men dem räcker nästan inte till att förklara den lyckan jag numera känner. Att slippa oroa sig för operationer ett tag - OSLAGBART!
 
Ungefär såhär stark och nöjd kände jag mig när jag fick beskedet:
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Erika

Fantastiskt! Själv är jag orolig. Var hos en privat hudläkare som skickade remiss angående ett märke jag har men denne andra läkare bara tog en snabb titt och sa att den var ok och att hon inte tänkte ta bort det. Vad nu liksom?

skriven

Kommentera inlägget här :