Prata i sömnen

Ganska kul det där med folk som pratar i sömnen, jag gör också det men jag mumlar mest eller skriker något helt osammanhängande. däremot lever jag med killen som är bäst på att snacka och gå i sömnen. Han kan prata massor och otroligt tydligt när han sover, och jag garvar lika mycket varje gång!
 
Gå i sömnen tycker jag är lite läskigt och jag hade aldrig riktigt varit med om det när jag fick se min pojkvän göra det första gången. Under vår vecka i Grekland för ett par år sedan gick han upp nästan varje natt och packade sin väska och på frågan om varför fick jag ett otroligt surt svar tillbaka: "MEN de kommer ju snart!!!!"
vilka då?
"men åååååh, de där vanliga människorna du vet (världens suck)"
 
hemma har det inte hänt så många gånger men däremot mycket snack och meningar :P inatt var första gången han svarade lugnt och utförligt på mina frågor och verkade totalt klarvaken. Söta han! man får alltid sig ett gott skratt, varje gång. Killen med världens bästa fantasi dessutom :P <3
 
detta var konversationen inatt:
 

Kommentera inlägget här :