Artiklar

Det var snart ett år sedan jag skrev något här. Och som alltid när jag faller bort härifrån så saknar jag det, men kan på något sätt inte hitta motivationen att börja igen. Har fått höra från flera håll att jag borde börja blogga igen och skriva om vad som faktiskt händer i mitt liv nu förtiden, för mycket har hänt på ett år, otroligt mycket.
 
Jag har hunnit göra ytterligare två stora intervjuer, en för kronans droghandel där bilden på bloggen kommer ifrån och för en vecka sedan gjorde jag en stor intervju för Mitt I - tidningarna där artikeln hamnade i över 30 olika tidningar runt om i Stockholm. 
 
Bilder från senaste intervjun kommer inom snar framtid.
 
Men det är inte därför jag nu känner att jag vill börja skriva igen.. Nej, det är för att jag har alldeles för mycket tankar i mitt huvud som behöver komma ut. Och jag skriver för min egen del, inte för någon annans..
 
För er som kikat in här då och då, tack! :)

Kommentera inlägget här :