Dålig uppdatering

Hej!
Har varit dåligt med uppdatering här från min sida de senaste dagarna.. I söndags på jobbet fick vi ett mindre roligt besked om min farmor och jag har inte varit på toppenhumör sedan dess. Har inte riktigt haft motivationen att skriva här då. Dessutom hade vi den största inlämningen hittills i skolan igår, och jag var verkligen tvungen att slita röven av mig i söndags kväll och nästan hela dagen igår, trots det som hänt med min farmor.
 
Läget känns bättre idag. Jag fick träffa min lilla farmor igår och det kändes bra.. Hon fyllde dessutom 91 år igår, helt sjukt ju! :) Vart tar tiden vägen egentligen?
 
Hur som helst.. Nu är mardrömsarbetet inlämnat och vi har bara tre dagar kvar i skolan innan det är sommarlov.. Eller lov och lov.. Jag ska ju jobba hela sommaren, tror jag iaf? Mina chefer har inte världens bästa framförhållning om vi säger så, men imorgon ska jag ta tag i det och se vad det är som händer! :)
 
Nu är det snart midsommar också, helt sjukt. Har ni några planer för midsommar ännu? :)
 

Kommentera inlägget här :