Opererades i jan igen..

I början av januari hittade jag ytterligare en leverfläck som kliade. Bokade tid hos min hudläkare och mycket riktigt hittade hon en som hon misstänkte vara "farlig" och ville ta bort den direkt..

Två veckor senare (den 17e jan) opererades jag då igen.. Två fläckar togs bort och ca en månad senare fick jag mina provsvar. De var aktiva båda två men än så länge inte elakartade. Skönt att de togs bort i tid hur som helst..

Det sura i allt detta är att jag varit utan operation nästan fyra år och vid fem år utan operation friskförklaras man. Jag var så nära, och nu så långt bort igen..

Jag försöker att inte ta hårt på detta, jag är ju så van numera. Men innerst inne känner jag ändå en enorm besvikelse. Vill bara att detta ska vara över. Slippa denna oro och framtida operationer. Över 10 år har gått sedan första operationen.. Och minst lika många operationer har gjorts. Nu får det räcka tycker jag. Tack för mig . :)

Kommentera inlägget här :