Kolla Aftonbladet!

Finns flera artiklar om hudcancer som kommit upp under dagen nu. Det är snart vår/sommar igen och oavsett hur underbart det faktiskt är att sola så försök alltid ha de farliga faktorerna i bakhuvudet när du solar!

Det händer inte ofta att man drabbas av hudcancer i ung ålder, som jag skrivit många gånger, men det händer, titta bara på mig. Det händer och det är ingen rolig historia att leva med, åtminstone när det aldrig riktigt försvinner.

Jag var så otroligt glad över att snart kunna friskförklaras men nu är jag lite tillbaka på ruta ett igen. Kommande kontroller och nya leverfläckar poppar upp lite här och där. Som jag sa till min pojkvän, snart ser hela min rygg ut som ett stort ärr om det fortsätter med fler operationer i framtiden. :P

Det enda jag hoppas på nu är att någon gång i framtiden kunna friskförklaras för gott! :)

Kommentera inlägget här :