Fredagen var den bästa utekvällen på länge!

I fredags var jag ute med en tjejkompis och en killkompis. Och det var fan den bästa utekvällen på himla länge! Allt var så perfekt, glada människor ute, massa skratt, seriösa prat, ingen var för full och stämningen var bara alldeles perfekt! Ville knappt gå hem :P

Vi började kvällen med att spela några matcher biljard på ett nyöppnat ställe i skanstull. Jag och min tjejkompis vann en gång var och killkompisen vann resten, offcourse ;)

Sedan fortsatte vi till scandic malmen där jag alltid går numera. Väl där blev jag och min killkompis bjudna på ett varsitt glas i baren, de börjar väl känna
igen mig nu, kul att de gillar att man kommer dit! ;) den Bartendern blev dessutom utsett till Sveriges bästa förra året - grymt!

Åkte förbi donken innan jag tog taxi hem (inte alls sent) och kröp ner hos babe och grisen.

Kommentera inlägget här :