Länge sen..

Jag vet inte varför jag inte tagit mig tid till min blogg på sistone. Jag känner verkligen att jag hade behövt det men har haft så otroligt mycket att göra (får skylla lite på det i alla fall)..
Känner mig väldigt down idag men jag vet inte riktigt varför. Att må dåligt kan man ju klara av men att inte riktigt veta varför tycker jag är svinjobbigt. Jag känner mig ensam fast jag är allt annat än ensam.. Tänker väldigt mycket idag, har väldigt många negativa tankar i mitt huvud fastän jag egentligen inte har någon anledning till det.
Fick en gång höra att jag "led" av höna-pöna-syndromet, dvs att jag förstorar saker och ting innan de ens har skett. Kanske lever detta kvar litegrann inom mig? Jag oroar mig och tänker på/över saker som inte ens har hänt, som förhoppningsvis aldrig kommer att hända och jag förstorar upp vissa saker som händer runtomkring mig. Ibland känns det som att jag önskar att jag var full dygnet runt, det är enda gången mina tankar inte tar helt överstyr..
Jag som är en sådan glad och positiv människa annars! Varför kommer detta nu?
Jag måste sluta tänka och fundera. Och det är Nu..

Kommentera inlägget här :