Long time, no words...

Jag har som sagt inte skrivit på länge och jag har ingen ursäkt för det.. Har bara inte känt för det. Jag antar att ingen fortfarande kollar in här för att se om jag skrivit något.. Men nu skriver jag för min egen del, endast för mig..

Shit, vet inte vart jag ska börja riktigt.. Detta år har varit så himla innehållsrikt, både positivt och negativt..
Jag har haft stunder detta år, då jag aldrig kunnat må bättre o stunder då jag inte kunnat må sämre.. På det stora hela (just nu i alla fall) mår jag otroligt bra. Jag har världens finaste pojkvän, JA! ÄNTLIGEN! har jag hittat en bra och underbar kille, som behandlar mig som en prinsessa och inte det minsta sämre än det :)

Däremot har det också hänt saker som gjort allting så himla mycket jobbigare..

Måste rensa tankarna lite.. Och sedan skriva av mig. Nu ska jag snart ha över Christian hit på ett glas vin, sen blir det chill tills min älskling kommer hem..

Kommentarer :

#1: emzi

Jag tittar in här alltid nu och då! Ha det bra!

skriven

Kommentera inlägget här :