Smärta

Gör mycket ondare på ryggen idag än vad det gjorde igår.. Kanske för att jag jobbar? Har försökt proppa i mig en del alvedon idag, och det hjälper, mjaa, lite åtminstone.. Alla på jobbet var så söta när jag kom imorse, frågade hur jag mådde, sa att jag skulle säga till om jag inte orkade jobba, de gör allt för att jag ska slippa resa mig från kassan.. Kan ju inte ens köra bort korgarna (då man ofta lyfter dem i samma veva) - söta arbetskamrater!!

Återigen, jag förstår mig inte på dig, inte någonstans.. Men jag har gett upp att ens försöka förstå längre.. Det är inte värt det, det slösar bara på min tid.. Tid som jag kan använda till så otroligt mycket annat! Nej.. Det är allt jag har att säga.. Goooooodbye!

Jobbar 4 timmar till nu, sen ska jag hem och laga god middag, för att lite senare möta upp Ann, Malin (Anns vän), Patrik och hans kusin för något glas tillsammans på söder och en massa skitsnack.. Ska bli mycket trevligt!

Och återigen, förlåt mamma.. Det var inte min mening alls att det skulle bli så knäppt.. Jag älskar dig!!

Minns ni min artikel i Frida för ca ett år sedan? Damn vad tiden går fort.. Sedan dess har man opererat sig ytterligare två gånger..

 

 








Kommentera inlägget här :