Min vän, TammyBoy!

Ja.. Nu är det sjukt länge sedan jag träffade lilla Tammy.. Han skulle ha följt med ut den helgen då Oscar var i sthlm, men sen blev saker som de blev, sedan dess har vi knappt hörts nånting.. Ringde honom i lördags dock, riktigt kul att höra hans röst igen och att han faktiskt saknar mig också.. Vi uppdaterade snabbt varandra om vad som händer i våra liv och bestämde att vi skulle köra en FUCKA UR-kväll så snart som möjligt.. Lilla gubben, han sprider så mycket glädje så det är inte konstigt att man saknar honom!

Finns det ens någon som INTE gillar honom? Ja, okej skulle vara mamma då.. För er som inte vet historien så började Tammy porrdansa bakom min kära mor när vi alla var ute tillsammans i höstas.. *skrattar ihjäl mig*.. Mamma visste inte vem det var o var ganska så berusad så hon blev otroligt sur.. Men sen har Tammy raggat lite på mamma via telefon sen dess och det gjorde nog henne gladare? ;) Haha..

Me and Tammy på Högbergs.. Looong time ago!

Jag, Tammy o Johan på Högbergs.. Vi la båda in en stöt på honom - NOT! hihi

 

Danskungen nr 1!! Bästa ever.. Här dansade han Carlton-dansen för mig på ett förkrök hemma hos mig, haha..

 

Jhonny älskar också Tammy! Eller är det Tammy som älskar Jhonny? Hmm..

 

Tammy o Christian på tåget in till söder.. Tammy ser.. Jaa.. Full ut kanske? Eller bara flummig som alltid? ;) Christian, din lilla gris - dig saknar jag också!

 







Kommentera inlägget här :