Grattis till mig!

Kvällen igår var mycket trevlig. Var på Heron och bowlade tillsammans med 4 killar.. Och jag förlorade? Knappast! Jag förlorade inte ens en serie.. Dessutom kom jag tvåa på sista serien - HA! Känn på den!

Sedan gick vi ut en sväng på ett ställe där jag aldrig varit förr.. Väl där träffar jag upp en full Madde och Maria från jobbet i flempan. "Fan vad vi saknar dig i flempan, Elin.. Varför jobbar du inte där ist för i Skogås? Kom tillbaka till oss!!".. Dansade lite med dem (riktigt bra musik var det!) och dansade ännu lite mer..

Efter ett tag satte mitt huvud igång och fundera och det gjorde att tårarna började rinna.. Varför? Många olika orsaker.. Men jag behövde det.. På onsdag börjar jag om från början och då vill jag inte påminnas om något gammalt längre.. Då vill jag ha gråtit ut det jag behöver gråta, skrikit ut det jag behöver skrika osv..

Men nu kom precis släkten hit (ja, i alla fall pappa, mormor och farmor) så jag ska gå och vara lite social! Sedan måste jag skynda mig efter de gått, för att hinna fixa mig inför kvällen.. Svart outfit kanske? Jo, jag tror jag kör på det..

Vi är 6 pers som ska ut och äta ihop.. Och sedan gå ut en sväng, för de som känner för det.. Kommer bli jättemys!!






Kommentera inlägget här :