Dear God

Jag mår helt underbart för tillfället.. Trots vissa småsaker som inte känns helt hundra..

Haft en helt underbar dag på jobbet tillsammans med Lise, Khassi, Ann och Anne.. Fick världens kram när jag kom till jobbet imorse av Ann och dessutom hade chefen gått och pratat massa bra om mig hela dagen - kul! Dock inte så kul när en viss kund kom in med sin flickvän och raggar på mig mitt framför sin flickväns ögon och hon blir sur på MIG.. Jag har för fasen inte gjort något! Well.. Det finns många knäppa människor som sagt..

Hur som haver.. Livet är helt underbart! Jag går runt och ler hela dagarna numera.. Och blir jag ledsen/sur för något så går det över i princip på en gång.. Love it! Men jag glömmer inte sakerna, knappast.. Jag har bara insett att det inte är värt att lägga tid på sånt som inte får en att må bra/fundera mycket.. Blir det för mycket, så slår jag bakut direkt.. Så bara för att det verkar som jag glömmer saker, så åh nej..

Förresten så var lördagen helt underbart trevlig! Var hemma hos Tove först och åt jättegod middag tillsammans med henne och tjejen som hon bor hos.. Sen blev det kvarnen på söder.. Lagom kväll helt enkelt!


Innan utgång i lördags.. Somrigt! Mja, lite i alla fall :P








Kommentera inlägget här :