Snart Thailand

Yes.. Nu har jag bara 6 timmar kvar till semester och två veckor i Thailand.. Åker på lördag eftermiddag och kommer hem två veckor senare, på söndagen.. Ska bli underbart att komma ner, träffa Mack, slappa, dricka&äta gott, njuta, sola, bada och bara vara.. Lovely!

Idag kommer Elli förbi jobbet för att säga hejdå till mig.. Vi kommer inte jobba ihop igen innan hon åker tillbaka till USA.. Kommer sakna henne massor på jobbet.. Kommer bli alldeles tomt utan henne! :(

Jaha vad händer annars då?
  • Hade en vän hemma hos mig för någon dag sen.. Vi satt och pratade, uppdaterade varandra med bra musik och snackade gamla minnen.. Fick höra så mycket som betyder massor för mig, speciellt från den människan.. Fick t.om lyssna på en låt som personen kopplat ihop med mig, och den har så otroligt fin text.. Tusen tack!
  • Blev utbjuden på en dejt av en kille jag nyligen stötte på ute.. Dejten har inte och kommer antagligen aldrig bli av för jag har inget sånt intresse men kul med uppvaktningen ändå!
  • Känner mig starkare än ever.. Och jag märker hur bra alla runt omkring mig också mår när jag är såhär pass glad och lycklig! Love it :) Detta kommer jag inte släppa i första taget.. Jag har tagit mitt beslut gällandes vissa saker och det känns riktigt skönt måste jag säga!
  • Anmält grannkärringen 40 gånger minst nu.. Hon är helt störd! Hon stod och slog och sparkade på hissdörren imorse när jag skulle dit för att mata katten.. Damn it!
  • Fått sova första natten på länge nu (tack vare att jag sov hemma i min lägenhet o slapp kärringen).. Känner mig utvilad idag! Men jag har en otrolig huvudvärk :(
  • 28e september klockan 14:15 ska jag opereras igen.. Mamma följer förhoppningsvis med.. Man är så stel efteråt..
  • Annars packar och planerar jag för fullt inför resan nu.. Har tusen saker jag måste göra imorgon på min lediga dag .. Men det ska nog gå bra det också!
Nej nu ska jag ner och umgås med Khassi o Kim på jobbet.. Bara ungdomar som stänger idag - skoj :)







Kommentera inlägget här :