Befordran

It's true!

Igår när jag kom tillbaka från lunchen stod Filip, Uffe, Ann, Anne och Petter (nya killen på jobbet) på lagret och snackade.. Ann säger då till Anne "Hmm, ska vi haffa henne nu och prata med henne eller ska vi ta det senare?"
"Nej vi kan absolut ta det nu, kom Elin" svarar Anne och de tar med mig in på kontoret och stänger dörren om oss..
"Vad fan har du gjort nu,Elin?" är det sista jag hinner höra från Filip innan vi går, haha..

"Jo, det är en sak vi vill prata med dig om, Elin" säger Anne..
"Ehh, jaha?" Skitnervös.. Aldrig blivit inkallad på kontoret tidigare..
"Jo, vi ser dig sitta i kassan dag ut och dag in, och du är inte gjord för att sitta i kassan.. Du är en person som behöver utvecklas och har all potential att göra det också.. Det finns ingen här på arbetet som jobbar som du gör och vi vill nu ge dig chansen att utvecklas mer här på jobbet"..
"Okej?"
"Vi vill att du ska börja jobba parallellt med oss.. Att du ska få ett eget ansvarsområde, du får välja det helt själv, att du ska få mer ansvar för butiken, träffa säljare och börja beställa själv.. Inte sitta i kassan alls mer, utan jobba på golvet med oss"..

Jag höll på att smälla av.. Allt jag gjort för det där jävla företaget nu har äntligen visat sin rätt! Boooojaaaa!
Fick så mycket feedback att jag gick därifrån med tårar i ögonen nästan.. Blev alldeles rörd och superglad.. Detta betyder löneförhöjning, roligare och bättre arbetstider, slippa kassan - underbart!! De ville att jag skulle fundera över semester men jag har redan bestämt mig.. Självklart ska jag ta erbjudandet :) Och visa hur duktig jag faktiskt är, de har inte ens sätt hälften ännu!

Nej, nu ska jag ner o klippa mig, sen iväg och fixa mina naglar..
Jag älskar mitt liv!!

Och tack mamma för ditt söta sms igår kväll.. "Jag är så stolt över dig, vännen.. Jag vet att du kommer lyckas med jobbet, med din utbildning och med killarna, jag älskar dig"... Det värmde något otroligt.. :) Älskar dig också!







Kommentera inlägget här :