saknad .

Morfar, jag vet..

Saknaden trycker bara mer och mer på..

Hur ska jag någonsin kunna glömma? Hur ska jag någonsin kunna förstå?

Jag kommer aldrig förstå att du inte längre finns här i vår närhet,
Men jag vet, morfar jag vet..

 

Jag gråter och saknar dig varje dag,

Men minnena av dig fyller mitt hjärta med styrka och välbehag..
Jag försöker vara stark för din skull,

För jag vet morfar, jag vet..

Gråter jag så gråter du..
För dig är det en mardröm att se mig ledsen, speciellt nu..
För nu är du för långt bort för att hjälpa mig

För långt bort för att kunna få mig att le och trösta mig..

Jag vet morfar, jag vet att du aldrig skulle vilja se mig sån här..
Men jag vet också morfar, minnena av dig kommer hjälpa mig igenom det här..
Jag vet..


Du vaknar över oss alla,

Du hjälper oss att lyckas istället för att falla..

Kommentarer :

#1: Jennie

Så fint gumman! Finns alltid här för dig när du behöver. Det vet du. Jag är bara ett samtal bort!

skriven
#2: Elin

tack vännen min, du är guld värd för mig! <3

skriven

Kommentera inlägget här :