Två jobb = två världar

Det är verkligen så för mig. Ena dagen är jag på min praktik där jag måste tänka igenom hur jag klär mig och välja olika outfits varje morgon (inte det bästa med tanke på att jag har världens beslutsångest varje morgon, hehe). På min praktik arbetar jag endast med tjejer och det är hyffsat lugnt under dagarna. 
 
på mitt vanliga jobb kan jag gå upp en kvart innan jag börjar, slänga på mig mina pösiga jobbkläder med företagets logga på och slänga upp håret i en hästsvans. Där arbetar jag i princip bara med killar och det är stressigt nästan alltid. 
 
kom bara och tänka på det häromdagen. Det är så totalt olika arbetsplatser på alla sätt och vis, men det är ju kul det med! Att "få" lite av varje :) och för er som undrar så jobbar jag bara på mitt ordinarie jobb på söndagar för att få lite extra cash vid sidan av studiebidrag och lån :)
 
Ungefär såhär taggad var jag på jobb imorse när jag klev upp 06:30

Kommentera inlägget här :