Tuff dag idag - TGIF!

Ja.. Det blev en riktigt tuff dag idag på praktiken.. Fick ha allt ansvar och det kändes väl sådär om jag ska vara ärlig, kul på ett sätt men det är sjukt svårt att vara ansvarig när man inte kan allting så bra. Det gick väl ändå bra men jag har fortfarande mycket kvar att lära, enormt mycket!
 
ska ut och gå en långpromenad med hunden nu, rensa tankarna lite.. Vet inte exakt varför men jag är på ganska dåligt humör för tillfället, känner mig både ledsen och arg på samma gång! Det går nog över snart. Är säkert bara trött :) 
 
ligger åtminstone mysigt nedbäddad i soffan :P
 
 
har en rolig dag att se fram emot imorgon i alla fall, det hjälper mig att hålla humöret uppe lite! Min fina vän från karlstad kommer till sthlm och mina sötisar från klassen som gör sin praktik i skåne kommer tillbaka till sthlm över helgen. Kramkalas imorgon då alltså! :)
 
 

Kommentera inlägget här :