Startar upp vecka 7

Godmorgon världen! Idag startar min 7e vecka på praktiken, har bara en vecka kvar efter denna, sjukt hur snabbt tiden har gått :) ska samtidigt bli skönt att komma tillbaka till skolan.. Men dessa två veckor som är kvar nu måste jag köra gärnet, öva ännu mer och försöka lära mig allt jag bara kan!! 
 
Känner mig riktigt trött idag (ovanligt va?), sov ingenting knappt natten till igår och inatt har jag sovit superbra, antar att tröttheten kommer i efterhand :) 
 
Har så god damn ont i rumpan idag efter cyklingen igår.. inte träningsvärk utan ont efter sadeln, min rumpa är för liten för att klara av att sitta en längre stund på sadeln, får sådär av spinningcyklarna på gymmet också, får helt enkelt börja med att bara stå upp på cykeln :P
 
Tog det första bästa jag hittade imorse i klädväg. glömde helt bort att lägga fram kläder igår kväll :)

Kommentera inlägget här :