Snart halva tiden avklarad

Vi var så himla trötta när vi kom hem från söder igår så vi bänkade oss i soffan och tittade på "mammas pojkar" och halvsov, den var helt okej men inte riktigt min typ av film. Trodde man skulle skratta mer än vad jag gjorde, kan i och för sig bero på att jag var så himla trött och knappt kunde koncentrera mig, förstås.. :)
 
Sheila var också helt förstörd igår efter en dag på stan i solen :) titta hennes söta mage!! hon har ju så lös hud så det blir som små fettvalkar när hon sitter sådär :)
 
 
 
Ja snart har jag varit på min praktikplats halva tiden också. Tiden går verkligen så otroligt fort. Känns som jag varit här max en vecka :) men nu är det bara försöka lära sig så mycket man bara kan den sista tiden och sen är det tillbaka till skolbänken några veckor innan det är sommarlov. Lov och lov, nja, blir jobb hela sommaren för mig ju :)
 
 

Kommentera inlägget här :