Pumpa musik

Vaknade upp och var faktiskt rätt pigg för en gångs skull, men så fort jag satte mig på tåget hade jag svårt för att hålla mig vaken.. Jag blir verkligen som ett barn när jag åker bil, buss eller tåg, somnar direkt. Nu pumpar jag hög musik i öronen i hopp om att vakna fortare :P 
 
Lite kul hur folk beter sig på tåget på morgonen, alla är som ett gäng gamar när det kommer till att hitta en ledig sittplats. Känns nästan som att de är beredda att göra vad som helst för att få en sittplats, har aldrig riktigt förstått det där. Jag ska åka typ längst och jag borde därför automatiskt få en sittplats kan jag tycka :P men inte armbågar jag mig fram för det. Folk går av och efter någon station får man alltid sitta ändå. Alla kanske borde göra som en alkis-tant gjorde förra veckan, ha med sig en egen pall att sitta på på tåget, hehe. 
 
Nej nu är jag snart framme på praktiken! Håll tummarna för att jag snart vaknar till liv :D
 
kör på en "gammal" klänning från hm idag. Borde egentligen ha klänning varje dag, det är ju så bekvämt! :)
 

Kommentera inlägget här :