Mina senaste intervjuer

Jag gjorde ju två intervjuer för två olika tidningar nu förra veckan. Nämnde nog aldrig vilka det var med? Den ena intervjun var med tidningen SOLO och där kommer intervjun vara med i sommar, säger till när det närmar sig :) och den andra intervjun var med kronans droghandel, där min artikel kommer vara med i september, vi har ännu inte tagit några bilder men vi ska snart boka in det. Kommer säga till om det också, när det väl kommer ut :) 
 
Jag har tidigare intervjuats för Frida, Aftonbladet, TT, Expressen m.fl. Fick förfrågan från nyhetsmorgon förra året också att sitta med där på morgonen och berätta, men jag missade deras mail (hade inte mailen kopplad till telefonen då = lätt att missa) men jag hoppas jag kanske får chansen igen någon gång i framtiden :)

Kommentera inlägget här :