Fortsatt kaos i sthlm

Ja det har varit stökigt runt om i sthlms förorter även inatt. Skogås var dock lugnt men däremot drog de sig till jordbro där vår andra butik ligger, får väl se hur det gått med den sen! Fortfarande.. Alla tankar och all styrka till alla poliser och brandmän, och självklart alla frivilliga som är ute och hjälper till! 
 
Fortsätter det är det jag som går ut med brödkaveln och mejar ner småbarnen! Haha ja, det hade varit en rolig syn :D 
 
idag vaknade jag verkligen på rätt sida, underbart ju! Sitter nu på tåget på väg till praktiken.. Ska jobba nu från fredag till fredag, 8 dagar på raken alltså. Har kört 19 på raken förut på mitt förra jobb så 8 borde jag väl klara av? :)
 
tog en bild på klänningen när jag har den på mig men tycker inte den gör sig till rätta ändå? Lite svårt att se?
 
 

Kommentera inlägget här :