En oväntad vänskap

Idag har jag varit i skolan ett par timmar, alltså varit ledig från praktiken. Kändes otroligt konstigt att vara tillbaka i skolbänken men det var riktigt roligt att få träffa alla i klassen igen :)
 
har även inhandlat fint presentpapper till 50års presenten och ett fint 50års kort! visar lite senare! För nu ska jag nämligen ta en välförtjänt powernap och vid 15:00 har jag ytterligare en intervju med en tidning men denna gång bara över telefon, spännande!
 
förhoppningsvis så har alla sätt "en oväntad vänskap" och ni som inte har gjort det. Gör det. Nu. Sååååå bra film! blev helt frälst av den. Min sambo var jätteskeptisk till den först när jag berättade om den men han gillade den precis lika mycket som jag så det är ingen "drama-tjej-film" utan passar ju alla :D
 

Kommentera inlägget här :