Dalarö och grillkväll

åh, jag fick världens sovmorgon imorse, snacka om att jag behövde det! Tror dock jag sov för länge, hade sån huvudvärk när jag vaknade.. Nåja, vi åt god frukost och körde sedan ut till Dalarö och gick en lång sväng med grisen i det (ganska iaf) fina vädret. Herregud så fint det var där ute, blev helt kär.. massa fina hus och vackert överlag. Hittade flera hus som var till salu och tittade på skoj å skull vad de kostade när jag kom hem.. Ca 18miljoner.. Billigt värre! ;)
 
väl hemma så tog jag en powernap (världens bästa uppfinning) och sedan träffade vi upp några kompisar och grillade. Var dock inte så lyckat, en dålig engångsgrill resulterade i trasiga korvar och efter nån timme var det riktigt riktigt kallt så vi åt snabbt och åkte sen hem medans de andra skulle ta nåt glas vin till :) jobbet kallar imorgon bitti för min del.. Börjar klockan sju så snart blir det en varm dusch (få bort den äckliga grillukten) och sedan krypa till kojs :)
 
Min sambo tog kort på oss när vi sov, elakt! :(

Kommentera inlägget här :