Att se någon nära såras

Hoppas ni alla mår toppen! hela helgen har varit lugn för mig, men ändå har mycket hänt. Lördagen spenderade jag och min sambo hemma och möblerade om/rensade vår lägenhet. Blev inte som vi tänkt från början men det blev superbra ändå! Så skönt att komma hem till en nyfixad och fin lägenhet ju. 
 
Igår jobbade jag hela dagen samtidigt som jag smsade med en nära vän till mig. hon var ledsen och sårad över saker och ting med hennes sambo/kille och kände att hon inte orkade ta mer skit och därför ville flytta därifrån. Så direkt efter jag slutat åkte jag och min sambo dit med bilen och hjälpte henne att få med alla hennes saker. Det är tungt att se ens vän så sårad, trots att man vet att hon kommer klara det galant, hon som är så stark och älskvärd tjej! Men kul är det ju aldrig. Håller tummarna för att det löser sig nu så fort som möjligt :)
 
dags att gå ut och jobba igen. Återkommer lite senare när jag är på väg hem :)

Kommentera inlägget här :