Fredag och Lördag

Igår efter praktiken kom min fina vän Elli hem till mig.. Vi drack ett par cider, myste med Sheila och snackade en massa skit, riktigt mysigt! 
 
Idag unnade jag mig en låååång sovmorgon. Vaknade vid halv elva, gick och handlade frukost, rastade sheila, åt god frukost och la mig sedan i sängen igen och somnade om i 2,5 (!!!) timmar! Haha så typiskt mig.. Men tror min kropp behövde det, har varit så himla sliten på sistone.
 
Har en mindre bra dag idag. Många tankar som far runt i mitt huvud och jag har svårt att rensa ut de och veta exakt vad det är som tynger mig. Länge sedan jag hade en sån här nedstämd dag men jag antar att det är över tills imorgon! Det hoppas jag verkligen i alla fall :)
 
Tog nyss en lång promenad med Sheila för att rensa tankarna lite men ännu känns det inte som det hjälpt, lite mer sömn kanske gör susen? ;) ska ned till jobbet snart och hämta nycklarna (ska ju öppna imorgon) och sen krypa ned under täcket för natten. Längtar.
 
Pigg och glad, kexchoklad? Not.
 

Kommentera inlägget här :