Dagen idag

240 jobbtimmar på en månad, hur ska man orka? Mer än hälften är gjort och inget liv har man kvar heller. Tvätta kläder, städa, laga mat - vad fan är det? Det enda man orkar och hinner är sova (knappt det), vila i soffan, jobba, jobba, gå på toa och duscha (ibland)..

Hur som helst.. Idag har jag hunnit vara med Bejb hemma hos honom då hans bror fyller år, åt god cheescake, även om jag halvt höll på att somna vid matbordet.. Sen åkte vi förbi mamma och Janne för att mata lilla Maja. Åter hemma igen har jag faktiskt (ÄNTLIGEN!) rensat min dator lite, så nu går det väldigt mycket fortare att surfa. Vilket gör det också, tusen gånger roligare att blogga och lägga upp bilder :)

Vad ska folket göra i helgen? Ni vet redan vad jag ska göra... Jobba... 26 av 48 timmar. Wish me luck :)

Godnatt! :)

Kommentarer :

#1: Bella 19

hej elin, blir väldigt berörd av det du skriver i din blogg. skulle gärna vilja prata med dig. för jag är rädd för att få hudcancer... jag solar mycket solarium och nu börjar jag verkligen bli asnojjig. jag har dock inte bränt mig på väldigt länge, men jag är ändå rädd! :( skulle vara skönt att prata med någon som har det bara... vet inte hur ofta du är inne och läser här men ändå. du får gärna lägga till mig på msn [email protected].

skriven
#2: Alma

Hejsan!

Fin läsning och intressant blogg!

Kika gärna in på min om du har lust...

Ha en fin dag!

Kram

skriven
#3: Emelie

Vag tycker du om sveriges Största bloggerska?

Jo här snackar vi såklart om kissie!

Jag håller på med en grej på min blogg och jag vill se hur många dissar vi kan få in till kissie, så om du tycker samma som många andra så klicka in på min blogg och dissa Kissie !

Kram på dig

skriven
#4: Terese

¨Fin blogg :)

Allt bra?

skriven
#5: nadia

För några år sedan jobbade jag en sommar på en nyöppnad uteservering här i gbg. Den var väldigt populär, och vi som jobbade minst jobbade nog 200-250 timmar/månaden. Många han inte ens åka hem efter stängning utan gick in och sov i några timmar i restaurangen innan det var dags för öppning igen. En gång jobbade jag 22 timmar. Då jävlar var jag trött. Men hade ledigt dagen efter så då funkar det. Det funkar att jobba så en månad eller två. Men i längden är det nog inte så hälsosamt.

skriven
#6: linnea :]

gillar du skumtomtar?

MISSA DÅ INTE TÄVLINGEN PÅ BLOGGEN, OM ATT VINNA EN PÅSE MED SKUMTOMTAR 2300 g:)

skriven

Kommentera inlägget här :