Helt förstörd

Ja, efter denna helg är man numera totalt förstörd! Man börjar bli gammal och orkar inte med samma tempo - på gott och ont.. Har hur som helst haft en helt underbar helg och speciellt bra var min födelsedag..

Middag på HardRock tillsammans med Therese, Joel, Carl, Ab, Erik, Emelie och Tove - tusen tusen tack för att ni kom!!
Lite senare kom även Tammy dit.. Camilla mötte även hon upp oss. Väl på after träffade vi även Sebbe och gänget..

Klockan är mkt och jag måste sova.. Men här kommer lite bilder från kvällen:

Ab och Therese ögnar igenom menyn..


Emelie och Erik är glada och hungriga!? ;)


Joel, jag, Erik och Emelie.. I väntan på mat..


Finfina blommor fick jag också av Emelie och Tove! Tack sötnosar!!


Som sagt - underbara blommor från underbara vänner!


Erik, Emelie, Ab, Therese, Tove, Carl och Joel.. Var så glad över att ha alla just ER där!


Tove, Carl, Joel, Jag, Erik, Emelie och Ab.. Ab är alltid bra på att lyfta upp stämningen en aning - titta bara! ;)


Therese smygtog en bild på mig. Trött? Yes, men så himla glad!!


Joel och jag.. (Förlåt, Joel att jag lägger upp denna bild! Vet att du inte gillade den!? :P) Jag tycker däremot att den är klockren!


Maten har kommit in på bordet och tystnaden var ett faktum. Låt maten tysta mun - jajamensan! Vrålhungriga var vi allihopa.


Tammy och Therese!


Erik och Joel på after..


Sötnosarna Sebastian och Therese!







Kommentarer :

#1: matte

Saknar min turk joel... fan dig elin! :D du får krama om han extra hårt fårn mig med.





/matte

skriven

Kommentera inlägget här :