Tungt i hjärtat..

Ja idag känns det väldigt tungt i mitt hjärta. Får ont i magen så fort jag tänker på vad som sker omkring oss och vad polisen och brandmännen får stå ut med för oss andra, det är inte rättvist. Även om det är deras jobb så är det inte okej..
 
Sen hälsade jag på min älskade farmor idag och det är verkligen bara skinn och ben kvar av henne, älskade, lilla, coola farmor. Hon sken upp som en sol när hon såg mig idag men sedan ville hon bara sova, hon är så trött. Alltid. Jag förstår att det inte är långt kvar, och sådant är aldrig roligt. Hon är den sista jag har kvar. Min mormor dog förra året och morfar för 7 år sedan. Farfar har jag aldrig träffat då han dog när min pappa var 7 år gammal. Min farmor är verkligen världens finaste och coolaste kvinna. Tränade på gym när hon var 80år, tyckte det var jätteviktigt med fina kläder och fina smycken, tittade på olika galor på tv bara för att få se vilka fina klänningar kvinnorna bar och hade alltid något pyssel för sig hemma. Var det inte att bygga stentroll så var det att lösa korsord eller rama in fina löv. Älskade lilla farmor, jag älskar dig så mycket!
 
Inte min dag idag helt enkelt. Jag vill bara att det här kaoset med förstörelse ska få ett stopp! Det är så jävla totalt onödigt. Det finns ingen mening med det. De har fått säga sitt nu. Räcker inte det? Skärp er för fan!
 
Nu ska arga Elin försöka plugga lite här, får se hur det går med det! :)
 

Kommentera inlägget här :