Tuff dag väntar imorgon

Satt på tåget hem efter praktiken och höll verkligen på att somna.. Och jag hittade en redbull i väskan när jag letade efter mitt läppsyl, gissa om jag blev glad? Haha sjuk sak att bli glad över men jag blev det i alla fall :) 
 
 
Hur som helst, det gick bra med min lärare idag, mycket bättre än vad jag hade trott och imorgon plus måndag kommer vår butikschef inte vara på plats och därför ska jag ta hennes roll de dagarna. Riktigt nervöst ju men samtidigt väldigt roligt att de litar på mig så pass mycket :) jag får berätta mer imorgon om hur det har gått..
 
nu är det sovdags igen.. Herregud vad fort dessa dagar går, hinner inte mer än sova, äta, pendla fram och tillbaka och vara på praktiken. Men bara två veckor kvar nu, sedan är denna period över och det är dags för ett par veckor i skolbänken igen. Jag har dessutom en toppenhelg att se fram emot nu, ska berätta mer imorgon :D godnatt, världen!

Kommentera inlägget här :