Magkramp och sol

Blev inte alls sent för mig i fredags, precis som sagt. Somnade direkt när jag kom hem och vaknade med kramper i magen (får sådär ibland). Gick över en stund och kom sen tillbaka igen. Jag visste att jag aldrig skulle kunna jobba när jag mådde sådär så jag tvingades ringa till praktiken och sjukanmäla mig :( kändes såklart inte alls bra men vad ska man göra? Ibland mår man inte bra helt enkelt!
 
Jag gick och la mig direkt igen och sov till klockan två.. Då kändes magen åtminstone lite bättre men fortfarande inte helt hundra. Åt lunch och sen följde jag med och grillade en sväng med min sambo och hans vänner. De andra drack och festade till det men jag höll mig till min coca-cola pga magen :) Det var trevligt hur som helst och vi var hemma tidigt på kvällen.
 
Idag har jag jobbat hela dagen och sa*an vad mycket det har varit att göra. Ica hade ju stängt hela dagen pga deras rökskador så vi fick ta hand om ALLA kunder. När jag gick hem vid 16:00 hade vi ingen grädde, gräddfil eller mellanmjölk kvar och inte det minsta gnutta bröd så vi får väl se hur tom butiken är imorgon :P
 
Nåja. Nu ska jag plugga lite (ska vara på praktiken heeeela veckan nu så måste få lite gjort idag).. Sen blir det till att laga någon middag och mysa i soffan hela kvällen.
 
En bild från igår på en del av gänget:
 

Kommentera inlägget här :