Gästbloggare: Sheila

Hej! Sheila här igen, jag tänkte berätta lite om min dag, min matte ligger i soffan och är sååå trött, det är förstås jag med. Idag har jag varit supergrinig sedan jag vaknade. Tyckte inte alls det var kul när husse drog ut mig imorse, och någon frukost ville jag inte heller äta. Mitt torrfoder är rätt så gott men jag vet att husse och matte har falukorv i kylen (min absoluta favorit) och om jag nu skulle bli bjuden på det så ville jag ju inte vara mätt på mitt torrfoder, så jag hungerstrejkade några timmar.
 
När matte kom hem vid fyra så tog husse och matte på mig min sköna sele och sen gick vi ut och cyklade en timme. Jag fick massor av beröm så jag sprang nog bra brevid cyklarna :) Varje gång det kom en bil så drog husse mig så nära intill honom, förstod inte riktigt varför.. 
 
När vi kom hem igen så fick jag lite falukorv (det lönade sig visst att strejka några timmar). Nu ligger jag nedbäddad i soffan på mattes täcke, hennes täcke är så mysigt och fluffigt! De har någon mumsig mat i ugnen nu som doftar jättegott. Jag ska nog sätta mig mitt emot de när de äter sen och stirra ut de, de flesta klarar inte av att neka mig när jag visar mina fina tiggarögon, men på något sätt lyckas alltid de med det, tusen också men skam den som ger sig! 
 

Kommentera inlägget här :