Sommaren kom direkt!

 
Hur nice väder är det inte ute nu då? Helt stört varmt. Knappt så att man kan gå i långbyxor ju.. Våren kom ju knappt iår, sommaren kom direkt men inte mig emot (trots att jag älskar våren) men just nu vill man bara ha väääärme! :) tror dock man får se upp med solen redan nu. Har sett jättemånga som bränt sig redan, man tänker nog att solen ännu inte är så stark men det är den, och huden är inte van vid sol efter vinterhalvåret så var försiktiga! :)
 
Jag fick sluta tidigare från praktiken idag då jag måste hinna hämta grisen på dagis (det är verkligen som att ha ett litet barn, hehe). Så nu sitter jag på tåget hem.
 
Ska hämta grisen direkt, sen hem och laga någon god middag och ikväll blir det träning, wiiiihuuuu! Tänkte nog köra rygg och axlar idag, körde ju ben i söndags och de är fortfarande döda så jag gör nog bäst i att vila de någon dag till :)

Kommentera inlägget här :