Som jag har saknat träningen!

Finally!! Var och tränade igår kväll med en vän och fy bubblan vad skönt det var att äntligen vara där igen! Jag kom igång ordentligt med min träning precis innan jag gjorde min operation. Sen fick jag inte träna på 7 veckor efter den men jag kom snabbt tillbaka efter de veckorna. Men nu har jag inte tränat på över en månad, alltså inte sedan min praktik började. Det är så långa dagar så jag hinner ju knappt sova om nätterna men nu ska jag verkligen köra så snart jag har en timme över! 
 
Nästa pass blir på torsdag! eventuellt en sväng förbi gymmet imorgon kväll också :) så skönt att komma igång igen, har tyckt det varit himla jobbigt att inte hinna träna ju. Det är skönt att sambon jobbar som pt så han kan hjälpa en att få upp motivationen till max igen :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :