Mycket de senaste dagarna

Det har varit fullt upp för mig de senaste dagarna, har varit helt förstörd känns det som. Dels blev det lite väl sent för mig och min bästa vän i onsdags och dels har det varit massa annat så har inte riktigt orkat skriva.. Kommer säkerligen berätta mer sen när jag känner för det :)
 
hur som helst.. varit på praktiken idag och det var helt sjukt mycket kunder! Trodde de flesta åkte bort nu när det är klämdagar osv men tydligen inte :) vi klarade ju dagens budget tidigt så det var ju riktigt kul i alla fall!
 
direkt efter jobbet åkte jag hem (tog mkt längre tid än vanligt tack vare dessa jäkla ersättningsbussar) och bytte om/bättrade på sminket och mötte upp min fina vän, E.. Vi åt middag på söder, tog några glas ihop på en uteservering och snackade massa skit. Bästa! Hon och jag är så otroligt lika och vi tänker precis likadant nästan jämnt. Skönt att ha någon så underbar att ventilera med och bara snacka skit med. en av de två bästa tjejerna som finns i mitt liv :) 
 

Kommentera inlägget här :