Last week

Måndag idag då och det är min sista måndag på praktiken. Slutar ju på fredag. 8 veckor, gosh vad fort det har gått! Saknar skolan lite (trodde aldrig jag skulle säga så) så det ska bli kul att komma tillbaka dit, samtidigt som det självklart är trist att sluta på praktiken :)
 
något som jag inte kommer sakna är den långa resvägen i alla fall :P 
 
När jag stod och borstade tänderna imorse så hörde jag nån gubbe stå och prata skithögt i telefonen PRECIS utanför vår dörr, kom igen! Jag tog på mig kläderna för att gå och valde att säga till honom (en alkis från centrum) och han förstod först inte varför det störde och det var faktiskt ett mkt viktigt samtal han hade.. När jag förklarade att folk faktiskt fortfarande sover hos oss och pekade att han kan gå ut i trappuppgången istället så förstod han till slut och flyttade på sig.
 
vi har så sjukt konstiga grannar. Alkisar, en strippa, ett par som bråkar jämt och huset är så himla lyhört så man hör ju varenda liten sak som händer hos de andra.. Nej flytta var det ja.. Helst NU! :)

Kommentera inlägget här :