Inåt söder

Direkt hem efter praktiken, byta om, äta middag, ut med hunden och bättra på sminket. Är nu på g in till söder för att möta upp min bästa killkompis patrik för ett glas och en massa snack. Känns som både han och jag behöver det nu! Sjukt länge sedan vi sågs och vi som annars kan prata om allt, har missat en del som hänt :) 
 
det är det bästa med ens närmaste vänner, det spelar liksom ingen roll hur lång tid det går mellan gångerna man ses, det är precis samma sak som alltid när man väl ses :) men ikväll blir det inte alls sent, han ska ut och klubba och jag ska jobba plus att min sambo börjar 06:00 imorgon och då vill jag inte komma hem och störa som jag ibland lyckas göra :P svårt när vi har en enda dörr i lägenheten, toadörren.. Man kan liksom inte stänga in sig när man vill sova osv.. Vi behöver en större lägenhet helt enkelt! :)
 

Kommentera inlägget här :