Bra kvällar

Har hur som helst haft två sjukt trevliga kvällar nu måndag och tisdag. Träffat en gammal vän som stod mig otroligt nära förut men som jag inte sett på väldigt väldigt länge! Vi har hållit hus på lilla hotellbaren båda kvällarna och himla mysigt har det varit!

Ikväll var även en av mina allra närmaste vänner Patrik med och han betyder allt för mig! Han finns där i vått och torrt. Det är svårt att finna sådana människor! Har behövt komma hemifrån. Inte för att jag inte älskar att bra hemma för det älskar jag verkligen :) men att komma ifrån hålan där vi bor och även jobbar i, gör så sjukt mycket för mig! Komma ut och se annat folk, fan vad skönt det är ibland. Har gått en del pengar under de här två dagarna men det är det ändå värt!

Nä nu måste jag försöka sova. Ska krypa ner hos babe och pussa lillhunden godnatt. En tung dag imorgon. Måste vara stark för mammas och min skull. Godnatt!

Kommentera inlägget här :