Dåligt med uppdatering idag

Sorry för den otroligt dåliga uppdateringen idag. Har jobbat över 10 timmar, och det var nästintill kaos på jobbet så hade ingen chans att ens slänga in ett litet blogginlägg :) Men nu är jag hemma igen, vi har käkat middag och ska snart kolla på ett avsnitt av "Supernatural". Någon som har nåt tips på någon annan bra serie som man borde börja följa kanske? :)

Imorgon blir det inge hunddagis för lillskiten, hon får gå på onsdag och fredag istället. Det får räcka för denna vecka, med tanke på hur trött hon var förra veckan efter endast två dagar på plats. Plus att jag och baby jobbar lite olika tider imorgon, vilket gör det svårt att åka och hämta/lämna lillskiten.


Imorgon bär det dessutom av på en eventuell middag ihop med en kollega och två säljare till oss som är uppe i sthlm på besök. Håller tummarna för att det kommer bli av nu, det vore så himla skoj!
Vad har ni andra gjort idag ? :)



Btw. När ska snön komma egentligen? Vill börja på snowboardsäsongen! :D

Kommentarer :

#1: Madeleine ♥

sv; jarrå allt är bra med mig, bara rätt trött!

allt bra med dig? :)

skriven
#2: Jarske - Barbie on the outisde, Rocker on the inside

Hejsan!

Har spenderat flera timmar på att designa min kompis blogg, kika gärna in hos mig och se förvandlingen och säg vad du tycker! :)

Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :