Sövdags

Yes, nu är det fasen dags att krypa ned i sängen.. Tog en lång, varm dusch.. Slängt en del tankar åt morfars håll och en massa andra tankar också för den delen.. Så nu ska jag krypa ned under mitt varma täcke, läsa några rader i min bok för att sedan somna.. Dags att jobba imorgon igen!

Mycket tankar för tillfället, alldeles för mycket.. Förstår inte hur en person kan påverka en så pass lång tid efter, över ett år sedan!!.. Att vissa saker o ting aldrig försvinner helt. Men det blir nog lätt så när en person satt så pass djupa spår hos en.. Ingen som läser denna blogg vet vem personen är och det är ingenting jag tänker gå närmare in på för tillfället heller..

Nåväl, ville mest bara skriva godnatt! Och eftersom mina tankar tynger mig väldigt mycket i stunden så tänker jag inte tröka ut er mer än såhär ;)

Kärlek!
Eller kanske Kärlek?
Oavsett vem du är - Väck mig fan inte med några sms inatt nu! :)








Kommentarer :

#1: Linnea

Bra blogg du hade :)

skriven
#2: Anonym

Missa inte Djävulen bär Prada, kl 21:00 ikväll på TV4 :)



http://tjugominuter.blogg.se

skriven

Kommentera inlägget här :