Lördagkväll på kryssningen!

Här kommer det ÄNNU fler bilder.. Och denna gång från i lördags, från kryssningen.. Bland det roligaste jag gjort i mitt liv, måste jag säga.. Tack Ann, Erik, Patrik, Bodil, Tommy, Erik, David, Wei och Philip för det!!

Patrik som precis kommit från en kryssning innan, är riktigt pigg o taggad? :P

Erik i väntan på tåget! :)

Första fördrinken är serverad!

Mycket dricka blev det!

Det vi köpte!

Gott Patrik?

Kvällen fortsatte sedan med att kittlas :P

Jag, Ann och Patrik..

Hihi

Sen kom Bodil och hennes pojkvän Tommy!

Wei och Philip

Jag o underbara Ann

Ann, Jag, Philip o Tommy

Tjejerna!

Elin i korridoren.. Gillar denna bild :D

Jag o Bodil. Yeah!

Tjejerna plus Tommy :)

Öl?!

David och Erik

Ann och Bodil pussar på mig.. Erik ser avundsjuk ut!

Erik utomhus.. Luft är bra!

Ann och Bodil

Jag o Patrik

Puss på Bodil!

Wohooo!

Erik står stadigt? hihi

På dansgolvet med två killar som jag inte vet vilka det är..?!

Jag lånade en killes skor när jag fick ont i fötterna.. Hihi

Erik på dansgolvet!

Jag, Erik och Ann..

Jag och Ann.. Haha Herregud..

Cool bild på mig o Erik på dansgolvet..

Dagen efter.. Alla är lika pigga..

Som sagt.. Alla är lika pigga..

Ja.. Som sagt.. DÖD!

 

Kommentarer :

#1: Patrik

Haha... nej ja va väl inte så taggad vid t-banan... men ja e tacksam för påhoppet! :P Men du vet ju att ingen slog mig i längden....särskilt inte på dansgolvet! Å du var den enda som pallade med mitt tempo gumman!! Tack själv för en underbar kryssning!

skriven
#2: Maria

Ser ut som om du hade en rolig kryssning! :)

Och den snygga klänningen var på! :D

skriven
#3: Bodil!

Galet rolig kryssning elin ;) hur grym som helst,, tack!!

skriven

Kommentera inlägget här :