Underbar helg

Yes.. Även om min kropp har mått sämre än någonsin i helgen så har jag ändå haft en helt underbar helg..

I fredags åkte jag hem till Emma, åt middag ihop och drack lite vin.. Sedan åkte vi hem till Piere, grillade, snackade skit och drack ännu lite mer vin.. Tog en taxi hem till mig, snackade lite skit, varpå min kropp började svika mig totalt igen.. Som tur var kom Joel över precis när Emma skulle åka hem och höll mig sällskap.. Förlåt för hur jag var och tusen tack för allt du gjorde för mig då.. Riktigt läskigt när det blir sådär :(

Lördagkväll spenderade jag med Joel, Niklas och Emelie.. Åt middag på Faros (alltid lika gott - mums!) och tog oss sedan hem till Niklas i Södertälje och lite senare gick vi ut på hamnmagasinet i Södertälje.. Dansade, snackade massa skit, drack goda drinkar och bara njöt av att kunna sitta utomhus.. Även om min kropp inte var där den borde vara då heller, och jag var otroligt osocial och trött så hade jag ändå en riktigt trevlig kväll - tack för det!

Fick världens kram av Khassi och Linn idag på jobbet - just för att de hört hur jag mått.. De ville först skicka hem mig, men envis som jag är så ville jag försöka jobba - och det är jag glad över att jag gjorde, för jag har haft en av de roligaste dagarna på jobbet hittills..

Satt ute och njöt av solen på lunchen varpå Linn kommer ut och vi sitter och snackar en massa skit.. Bestämde oss sedan för att ses i veckan för att hitta på något ihop.. Riktigt kul! Hon är en otroligt omtänksam och gullig tjej - precis såna som jag älskar att umgås med!

På kvällen var det bara jag, Khassi och Soren kvar.. Tiden bara flög iväg.. När vi väl hade stängt butiken började vi diskutera knäppa kunder och till slut låg alla tre på golvet och kiknade av skratt.. Länge sedan jag skrattade så otroligt mycket! Behövde det mer än någonsin.. :)

Nej, nu ska jag försöka fixa i mig någon mat (fast jag inte alls är hungrig), städa lite och sen slänga mig i sängen.. Ikväll ska jag somna tidigt!!

Sovgott!!







Kommentera inlägget här :