Utekväll 30e januari

Tack Therese, Emelie, Sebastian, Tove, Robin (gud vad sämst jag är på namn, men han hette det va?), Patrik, Joel, Fred och Jesper för en riktigt trevlig kväll!

Kom hem till Emelie vid femtiden igår.. Lyssnade på musik, pratade, städade, fixade oss.. Till middag blev det nuggets med ris och sweetchilisås - jättegott! Tog oss några drinkar innan Therese och Sebastian kom med resten av drickan.. Vi satte igång och lyssnade på gamla låtar, såna man lyssnade på i mellan/högstadiet - och freakade ut i Emelies vardagsrum.. Lite senare kom Tove, Patrik och Robin förbi, så vi drack ännu mer, snackade skit och fortsatte att lyssna på gamla låtar.. Vid elva-halv tolv gick jag ned till GK för att möta upp Joel och Fred.. Köpte mig en drink och sedan körde vi gärnet på dansgolvet.. Efter en kort stund kommer resten av gänget dit och vi stannade fram till de stängde, förstår inte hur jag/vi orkade dansa i timmar i sträck och inte vara det minsta trötta! Men riktigt riktigt trevligt var det! När jag, Joel och Fred står på "trance-golvet" ser jag Pierre, en kille från 360 (när det låg på vasagatan) så jag hälsar och han minns mig exakt, trots att vi aldrig riktigt snackat med varandra och trots att det var nästan 1½ år sen sist.

"Men va fan, det är ju du.. Du var ihop med den där jävla turken va?"
"Iraniern, ja.."
"Jag gillar INTE den människan, förstår inte hur du kunde vara tillsammans med honom.. Minns hur han hotade mig för att jag tittade på dig en gång"
"Jo, jag minns det också, vi hade en del diskussioner om det.."
"Mm, men du vet att jag alltid varit intresserad av dig va?"
"Hmm, jo jag har väl mer eller mindre märkt det"
"Jag kunde inte sluta titta på dig när du var där med honom, damn vad jag var otroligt intresserad av dig då.."

Visste inte riktigt vad jag skulle säga så jag kramade om honom och gick sen därifrån.. Uppskattar det som fasen, att han ens vågade säga det till mig.. Vi har ju aldrig känt varandra så.. Men sen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om det.. Hur som haver.. Efter ett tag petar en kille på mig;
"Elin, känner du inte igen mig??"
Då var det mitt ex, lillebrors, bästa vän, som också är kund till oss på jobbet.. Jesper, riktigt trevlig kille! Stod och snackade lite skit med honom och när jag sen tappat bort de andra gick vi runt tillsammans och letade.. Stötte på varandra hela kvällen på dansgolvet, i baren, ja överallt.. Trevligt att ha lärt känna honom lite också!

Hur som helst.. Jag är helt död idag.. Vet inte om jag fortfarande är full eller om jag är bakis.. Nu ska jag bädda ned mig med en bra film och somna riktigt tidigt! Hoppas ni andra får en trevlig lördagskväll!

Therese, Emelie, Sebastian - ni är helt underbara! Tack för att ni finns i mitt liv!!
Och tack allihopa för en grym kväll, jag hade verkligen kul! Hoppas ni alla hade det också! Och bara för att; Fred - nu nämner jag dig i min blogg i alla fall! :P Det var trevligt att träffa dig! Och Elin heter jag, inte Eva! *skratt*

Uppdaterar lite senare (om jag är vaken vill säga)..

Bilder från kvällen:


Sebastian visar sina skills på gitarr - duktigt!


När inte det gick så bra så förflyttade han sig till datorn och Spotify istället!


Sötnosarna letar efter bra låtar på datorn


Så söta!


Älskar att se denna tjej le! Kan man bli något annat än glad av henne?


Akrobatik?!


Me and Emelie :)


Tove myser med Kurtan.. Han ska då alltid vara på alla! Suck!


Emelies förkrök bestod av en massa disk! Sötnos!


En väldigt glad Emelie, Patrik och Sebbe på dansgolvet


Jag, Emelie, Fred och Patrik - having fun?


Sebastian är bra på att köra gärnet! Vad detta är för min vet dock ingen ..


Joel, Elin och Emelie. Glada och fulla?


Patrik, en full Elin, Fred och Joel :)


Elin och Fred kramas på dansgolvet.


Robin, Sebastian och Tove


Sebastian - Cool! Robin - trött och sur?


Jag och Toves hår.. Gillar denna bild på mig själv!







Kommentera inlägget här :